Zoner.cz Czechia.com Inshop.cz Interval.cz CA Czechia.cz InMail.cz Hostováno na serverech CZECHIA.CZ
Menu
Menu

Články
Články
Články
Nejčtenější články
za poslední měsíc

Nenalezen žádný článek...

Legenda
Legenda
Legenda

Anketa
Anketa
Anketa
Vyhovuje vám nynější náplň těchto stránek?

Naprosto
(17 346)
Chci více o Pánu Prstenů
(3 975)
Chci více o hercích
(1 117)
Chci něco jiného
(301)
Nevyhovuje vůbec
(606)


Ostatní
Ostatní
Ostatní

Reklama
Reklama
Reklama


Přihlášení


Nová registrace
Obrázky
Obrázky
Nejprohlíženější obrázky
z posledních 50-ti

[5 584 prohlížení]

[5 560 prohlížení]

[3 262 prohlížení]


Herci
Herci
Herci
Nejsympatičtější herec

Aragorn / Viggo Mortensen
164 148 hlasů
průměr: moc sympatický(á)

Reklama
Reklama
Reklama





Komentáře čtenářů k článku
02.06.2001 15:25:36 - Aahzmandius - To není Arwen [ODPOVĚDĚT]
Jestli je tohle Arwen tak to nevim jakej bude film, Arwen nemuze hrat dcera velky huby, která není moc hezká a je nezajímavá
08.06.2001 11:51:14 - Erinn - [ODPOVĚDĚT]
souhl.TOHLE neni Arwen
09.06.2001 0:49:38 - kokot - na picu [ODPOVĚDĚT]
je super
13.06.2001 15:29:41 - ogo - [ODPOVĚDĚT]
Vypadá jak drahá šlapka nebo jako holka z playboye, to neni Arwen večernice
14.06.2001 12:54:56 - Kayka - [ODPOVĚDĚT]
Hele!Nechte ji bejt.Každý má jiný názor..ty vaše Večernice si nechte pro sebe.JE TO FILM!
14.06.2001 15:44:19 - Vendy - [ODPOVĚDĚT]
Tohle snad ne!!! Arwen byla nadpozemsky krásná a ne ohraná kráska, kterou rve tatínek do televize!!! Jsem znechucená!
22.06.2001 23:40:39 - Arutha - [ODPOVĚDĚT]
P.S. Nevim, jaká bude (moc mi nesedí), ale Vendy - ten tvůj komentář je mentální kolaps a zoufalství bez brzdy a ne myšlenka.
25.06.2001 12:58:58 - Kanibal - [ODPOVĚDĚT]
me pride docela pekna...
25.06.2001 21:53:29 - Ageran - [ODPOVĚDĚT]
Je to krásná dívka, i když mnozí mohou mít jiný názor... Jestli se někomu líbí nebo ne, je jen a jen jeho věc, každý měl svoji představu a tento film je jen ztvárněním představy jednoho člověka... Horší mi přijde, že byl zcela změněn příběh a že půjde se Společenstvem, a to jen proto, aby v družině byla žena... To je asi vše... PS: Jen bych chtěl dodat, ža označení půlelf je naprosto neodpovídající, jelikož v sobě má 78 procent elfí krve, 18 procent lidské krve a 4 procenta Maiarské krve... Elfka by bylo lepší...
27.06.2001 10:35:25 - galadriel - liv ako arwen [ODPOVĚDĚT]
podla mna je liv tyler krasna a na Arwen sa hodi. Skor mi nesedi Galadriel. a ta Eowyn je uplne hrozna
29.06.2001 22:47:53 - Corril - Re: To není Arwen [ODPOVĚDĚT]
Co všichni máte, co sem viděl ostatní děvčata v tomhle filmu, tak jí nesahaj ani po kolena. Nevim, co byste eště chtěli. Spíš se obávím, že její role ve filmu bude značně odlišná od toho na co sme zvyklí.
01.07.2001 18:08:39 - Jmeno neuvedeno - nesedi mi [ODPOVĚDĚT]
udelaji z toho komercni sladak...
11.07.2001 17:55:39 - Ifcza - [ODPOVĚDĚT]
doufala jsem, ze tento film bude potrebovat "pornohvezdy"...
16.07.2001 12:52:56 - Bangho - [ODPOVĚDĚT]
Ale jo, dobrá koc, teda pro běžnou roli... ale pro obsazení do role postavy která má odrážet dávnou nadpozemskou krásu Luthien Tinuviel něco chybí. Nejni to asi vůbec lehký najít ty správný představitele pro elfí role. V každým případě mi vadí posun postavy oproti knižní předloze.
16.07.2001 12:53:08 - Bangho - [ODPOVĚDĚT]
Ale jo, dobrá koc, teda pro běžnou roli... ale pro obsazení do role postavy která má odrážet dávnou nadpozemskou krásu Luthien Tinuviel něco chybí. Nejni to asi vůbec lehký najít ty správný představitele pro elfí role. V každým případě mi vadí posun postavy oproti knižní předloze.
17.07.2001 15:14:02 - Jano - ARWEN [ODPOVĚDĚT]
Podle mne měla Arwen hrát nějaká pěkná a neznámá herečka.Liv je možná pěkná ( není to muj vkus ), ale hlavně je známá herečka.U filmu Lord... si ji budu pořád představovat jako ubrečenou holku z Armageddonu.
19.07.2001 15:48:33 - jiřik - [ODPOVĚDĚT]
z několika ne moc kvalitních fotek se toho moc odhadnout neda, tak brzděte se svymi absolutnimi soudy
23.07.2001 13:33:22 - gryzli - Vítězství amerických feminisek [ODPOVĚDĚT]
Možná, že ten film měli natočit evropané. V americe je nutné dbát menšinových práv a potřeb hnůtí. Dost se divím že Frodo není černoch, nebo žena (možná měla být polovina členů společenstva ženy a složené z různých ras), nebo někdo jehož hnutí je silné. Jedná se o účelové překrucování příběků jinak by film neprošel přes americkou cenzuru. Nebyl by ideově čistý. Doufám, že do evropy přijde nějaká evropská verze. To, že tam není vymetení kraje je také pochopitelné, protože se jedná o zpracování poplatné postoji americké vlády k ekologii. Samozřejmě, že hlavní postavy budou Aragon a Arven. Lze to jenom brát jako jiný pohled na události, které se "staly". Něco zaznamenal Tolkien a něco potrhlí američané. Je to jako záznam historie od dvou autorů.
23.07.2001 13:33:32 - gryzli - Vítězství amerických feminisek [ODPOVĚDĚT]
Možná, že ten film měli natočit evropané. V americe je nutné dbát menšinových práv a potřeb hnůtí. Dost se divím že Frodo není černoch, nebo žena (možná měla být polovina členů společenstva ženy a složené z různých ras), nebo někdo jehož hnutí je silné. Jedná se o účelové překrucování příběků jinak by film neprošel přes americkou cenzuru. Nebyl by ideově čistý. Doufám, že do evropy přijde nějaká evropská verze. To, že tam není vymetení kraje je také pochopitelné, protože se jedná o zpracování poplatné postoji americké vlády k ekologii. Samozřejmě, že hlavní postavy budou Aragon a Arven. Lze to jenom brát jako jiný pohled na události, které se "staly". Něco zaznamenal Tolkien a něco potrhlí američané. Je to jako záznam historie od dvou autorů.
23.07.2001 13:33:39 - gryzli - Vítězství amerických feminisek [ODPOVĚDĚT]
Možná, že ten film měli natočit evropané. V americe je nutné dbát menšinových práv a potřeb hnůtí. Dost se divím že Frodo není černoch, nebo žena (možná měla být polovina členů společenstva ženy a složené z různých ras), nebo někdo jehož hnutí je silné. Jedná se o účelové překrucování příběků jinak by film neprošel přes americkou cenzuru. Nebyl by ideově čistý. Doufám, že do evropy přijde nějaká evropská verze. To, že tam není vymetení kraje je také pochopitelné, protože se jedná o zpracování poplatné postoji americké vlády k ekologii. Samozřejmě, že hlavní postavy budou Aragon a Arven. Lze to jenom brát jako jiný pohled na události, které se "staly". Něco zaznamenal Tolkien a něco potrhlí američané. Je to jako záznam historie od dvou autorů.
23.07.2001 13:33:42 - gryzli - Vítězství amerických feminisek [ODPOVĚDĚT]
Možná, že ten film měli natočit evropané. V americe je nutné dbát menšinových práv a potřeb hnůtí. Dost se divím že Frodo není černoch, nebo žena (možná měla být polovina členů společenstva ženy a složené z různých ras), nebo někdo jehož hnutí je silné. Jedná se o účelové překrucování příběků jinak by film neprošel přes americkou cenzuru. Nebyl by ideově čistý. Doufám, že do evropy přijde nějaká evropská verze. To, že tam není vymetení kraje je také pochopitelné, protože se jedná o zpracování poplatné postoji americké vlády k ekologii. Samozřejmě, že hlavní postavy budou Aragon a Arven. Lze to jenom brát jako jiný pohled na události, které se "staly". Něco zaznamenal Tolkien a něco potrhlí američané. Je to jako záznam historie od dvou autorů.
23.07.2001 13:33:50 - gryzli - Vítězství amerických feminisek [ODPOVĚDĚT]
Možná, že ten film měli natočit evropané. V americe je nutné dbát menšinových práv a potřeb hnůtí. Dost se divím že Frodo není černoch, nebo žena (možná měla být polovina členů společenstva ženy a složené z různých ras), nebo někdo jehož hnutí je silné. Jedná se o účelové překrucování příběků jinak by film neprošel přes americkou cenzuru. Nebyl by ideově čistý. Doufám, že do evropy přijde nějaká evropská verze. To, že tam není vymetení kraje je také pochopitelné, protože se jedná o zpracování poplatné postoji americké vlády k ekologii. Samozřejmě, že hlavní postavy budou Aragon a Arven. Lze to jenom brát jako jiný pohled na události, které se "staly". Něco zaznamenal Tolkien a něco potrhlí američané. Je to jako záznam historie od dvou autorů.
25.07.2001 15:22:44 - Jano - Gryzli [ODPOVĚDĚT]
Vystihl si to Gryzli. Zcela s tebou souhlasím.
02.08.2001 16:22:40 - Tarenor - souhlasim s Kaykou [ODPOVĚDĚT]
Kayka má pravdu. Je to film proboha. Nemůžete chtít, aby se splnily vaše představy.
03.08.2001 11:39:47 - ROKHORM - [ODPOVĚDĚT]
Do role Arwen se stoprocentně nehodí. Je příliš okoukaná,než aby hrála takovou "čistou" elfí krásku!
23.08.2001 18:23:08 - Souki - Vsem komu se nelibi Liv Tyler jako Arwen (nebo kdokoli jiny jako kdokoli jiny :-))) [ODPOVĚDĚT]
Vazeni, sezente si vlastni penize, stab, obsadte si vlastni herce podle sveho vkusu, a pak cekejte, az vam to nekdo zdrbne. A vsadte se, ze se nekdo takovej najde.
23.08.2001 20:58:16 - Verdunka - [ODPOVĚDĚT]
Mě se líbí.
29.08.2001 8:19:31 - Dionýsoss - komentář k Arwen [ODPOVĚDĚT]
Přátelé, kamarádi a kolegové příznivci Pána prstenů. Myslím, že je zbytečné, abychom si kvůli naší oblíbené knize vjížděli do vlasů. Vyčetl jsem spoustu vašich názorů a myslím, že každý z nich má právo na existenci. Souhlasím s gryzlim, ten vystihnul přesně tlaky, které působí na hollywoodský filmový průmysl. Vždyť Arwen měla v knize vedlejší roli a v 90% děje se ani neobjevila. A ve filmu je najednou hlavní postavou! A hraje ji herečka, která patří momentálně mezi komerčně nejúspěšnější filmové hvězdy. Bezpochby je to proto, aby byl do děje dosazen hollywoodský milostný příběh, který v knize chyběl, aby se ve filmu mohli objevit "muchlací" scény mezi Aragornem a Arwen, které jsou v nutné každém úspěšném trháku. Nesmíme zapomínat, že hlavní účel tvůrců filmu je, aby film vydělal co nejvíc peněz, to znamená, aby přitáhnul do kin co nejvíc lidí, včetně širokých mas, kteří knihu nikdy nečetli. A těch bude většina a budou chtít vidět film na jaký jsou zvyklý. Takhle k tomu musíme přistupovat. Mě osobně se obsazení Arwen docela líbí, nadpozemskou elskou krásku v tomhle světě bohužel nenajdeme a tak se musíme spokojit s nějakou náhradou. Nelíbí se mi ale pozměněná úloha její postavy v ději. Obávám se však, že to nebude jediná změna, kterou tvůrci udělali. Myslím, že film bude celkově zploštělí, "zhollywoodštělí" a mnohé z krásné poetiky knihy tam prostě nenajdeme. A na to musíme být připraveni,s tím asi opravdu nic neuděláme. A navíc: i kdyby se film přesně držel knihy a tvůrci se pokusili vystihnout naprosto přesně atmosféru a náladu románu, stejně nebudou spokojeni všichni, protože na každého udělala kniha trošku jiný dojem, každý si z ní odnesl trochu jiné zažítky a jiné představy. Proto se vždy najdou věci, které se různým lidem nebudou líbit. Takže vás prosím: buďte tolerantní k názorům druhých.
30.08.2001 17:46:07 - Kes - [ODPOVĚDĚT]
Mě se docela líbí...A s tím, že bude mít meč bych si hlavu nelámala. Je to film "podle" knihy Pán Prstenů, tudíž je předpokládáno, že stejný to bude mít akorát postavy, jméno a kostru příběhu.
14.09.2001 19:13:06 - Péťa - [ODPOVĚDĚT]
Ta je fakt super!
21.09.2001 9:10:23 - Garret - [ODPOVĚDĚT]
Myslim ze neni az zas tak spatna,rozhone lepsi volba nez Celeborn!I kdyz umim si v te roli predstavit ineko jineho.
24.09.2001 17:34:51 - Telcontar - Arwen - princezna bojovnice [ODPOVĚDĚT]
Nevím proč, ale Liv se mi docela líbí. Spíš se bojím změny jejího scénáře než obsazení. Nevím, kdo by na ni byl lepší. Ale už jsem si na ni jako Arwen zvyk.
30.09.2001 21:11:51 - drstka - arwen [ODPOVĚDĚT]
S mým komentářem raději počkám na film a potom to posoudím, myslím že liv je velmi pěkná holka :-) a že bude hrát přesně to co má ve scenáři :-) uvidíme a nechme se překvapit po premieře:-) já ji osobně budu držet palce i když musím přiznat bude muset být vážně sqelá aby překonala tu ubrečenou z Armagedonu :-)
03.10.2001 9:02:00 - Calypso - [ODPOVĚDĚT]
Je prostě nádhernáááá.
09.10.2001 15:07:43 - Jmeno neuvedeno - [ODPOVĚDĚT]
Tos podle me je moc hezka a navic mimoradne dobra herecka. Tos nevim co se kemu nelibi.
15.11.2001 19:40:10 - Pandora - [ODPOVĚDĚT]
Pro ty kteri se stale jeste zaobiraji otazkou Arwen coby obdoby Xeny bojovnice. Reziser Peter Jackson uz se v nekolika clancich (naposledy Entertainment Weekly) pokusil vyvratit famy o Arwen putujici se spolecenstvem a ohanejici se mecem. Nektere obrazky na tomto serveru jsou z obdobi zacatku nataceni, kdy se film pripravoval jeste pod strechou Miramax u a nez se nataceni ujali v New Line. Takze mir a klid v dusi a urcite se jdete na ten film nejprve podivat, nez zacnete nekoho kritizovat.
15.11.2001 19:40:38 - Pandora - [ODPOVĚDĚT]
Pro ty kteri se stale jeste zaobiraji otazkou Arwen coby obdoby Xeny bojovnice. Reziser Peter Jackson uz se v nekolika clancich (naposledy Entertainment Weekly) pokusil vyvratit famy o Arwen putujici se spolecenstvem a ohanejici se mecem. Nektere obrazky na tomto serveru jsou z obdobi zacatku nataceni, kdy se film pripravoval jeste pod strechou Miramax u a nez se nataceni ujali v New Line. Takze mir a klid v dusi a urcite se jdete na ten film nejprve podivat, nez zacnete nekoho kritizovat.
22.11.2001 19:23:12 - Sedma - arwen [ODPOVĚDĚT]
proboha, ty Vaše kecy stojí za to. Nikdy jste neslyšeli, že nemáte soudit člověka, když ho neznáte. Vypadá to, že jste Pána prstenů četli, ale, žeby vám něco dal... Navíc přátelé, nechte tvůrcům svobodu projevu, kniha je ve filmu předlohou!!!!!!!!!
28.11.2001 17:09:48 - Jmeno neuvedeno - [ODPOVĚDĚT]
hruza hruz
15.12.2001 15:44:07 - Baphomet - [ODPOVĚDĚT]
Je dobra, ale na GALADRIEL nema.
18.12.2001 14:07:39 - Jmeno neuvedeno - [ODPOVĚDĚT]
vypada pritazlive, ale vubec se mi do role nehodi, snad me prijeme prekvapi po herecky strance, ale verim tomu pramalo
03.01.2002 12:36:48 - Peter - [ODPOVĚDĚT]
Nastastie som ju v inych filmoch nevidel, a teda sa mi nevidi ohrana. Je krasna.
04.01.2002 13:19:54 - Legy - [ODPOVĚDĚT]
Hm, uvidíme co z toho vyleze, par much to asi mít bude, ale je to lidičky přece jenom film( americkej), tak nebrečte a vemte si zas knížku a bude nám všem fajn..
05.01.2002 5:52:30 - me, imitation - Re: Vítězství amerických feminisek [ODPOVĚDĚT]
ses zmrd, vynechavas pismena; nenatocil to american. musis bejt fakt uplne blbej. presto i me se zasahy nelibej.
10.01.2002 13:49:54 - Helena - [ODPOVĚDĚT]
Mě se zdá nádherná. Jen je jí v tom filmu nějak moc, v knížce se sotva objeví.
15.01.2002 18:26:43 - Olga - [ODPOVĚDĚT]
No jenom doufam, ze ted, kdyz uz jsme ten film vsichni videli, se vsichni ti reptalove, co tady pomlouvali rezisera kvuli "zveliceni" Arwen, chytnou za nos.
16.01.2002 0:09:40 - MegerSon - At ma v hlave, co chce ... [ODPOVĚDĚT]
... stejne to je supr volba. (Teda pro uplnost, zezacatku jsem byl taky zdesenej - predstavy podle knizky byly fakt jinaci. Ale pak mi chytla.) Ta postava ji sedi, behem filmu se mi jevila skutecne hezci a hezci. Takovou plachou a jednoduchou krasou, kterou u elfky beru na 100%. A kdyz ji k tomu stacil jenom dodatek, tak holt stacil!
16.01.2002 21:08:32 - Nárwen - [ODPOVĚDĚT]
Film se mi moc moc líbil, až na dvě postavy Arwen a Elronda, ty se vážně nepovedly...myslím tím obsazení. A navíc násilné prosazování Arwen ve scénách kde být vůbec neměla...achjojo...smutné
21.01.2002 9:56:38 - Dana - Arwen ve filmu je fajn [ODPOVĚDĚT]
Obsazeni Arwen mě nejdřív dost rozhodilo, ale po té, co jsem viděla film, mě nadchlo. Myslím, že se podařilo stvárnit Arwen takovou, jaká měla být. Fakt, že se ve filmu má Arwen daleko větší prostor než v knize, si vysvětluji tím, že tenhle film není určen jen pro fanoušky Pána prstenů, ale i pro normální lidi, pokud je mohu nazvat normálními, kteří knihu ještě nečetli a film by pro ně možná nebyl tak atraktivní bez příměsy zamilovaného příběhu.
26.01.2002 15:02:36 - Zoot - [ODPOVĚDĚT]
Prave jsem slysela rozhovor s Liv a rekla jednu vec, ktera me vice nez nastvala, ze je to pribeh o velke lasce Arwen a Aragorna - tim u me klesla, mimochodem je to priserna herecka..
14.02.2002 19:26:57 - Belle - Re: To Morgiana [ODPOVĚDĚT]
Ja souhlasim s Morgianou, vynechani postavy Glorfindela, podle meho nejkrasnejsiho elfa v PP vubec (at mi priznivci Legolasu a Elrondu prominou)povazuji za ostudne!!!
17.02.2002 12:59:20 - Arwen* - Arwen ve filmu není Arwen z knížky!!!! [ODPOVĚDĚT]
Liv Tyler mi do filmu absolutně nesedí! Sice jsem si ji představovala tmavovlasou, ale to je taky jediná shoda s Liv Tyler. Arwen z knížky a Arwen z filmu jsou dvě různé osoby! "Knižní Arwen" působila spíš tajemně a záhadně, což se "filmové Arwen" jaksi nepovedlo... A to, že příběh Aragorna a Arwen je v knížce příběhem velké lásky, to přeci není pravda, jejich příběh je vylíčen až v dodatku v Návratu krále, v samotném příběhu není Arwen až tak hlavní postavou, jakou z ní ve filmu udělali. A vynechání Glorfindela je ošklivé! Tak mocný elf a oni ho klidně vyškrtnou!!! A to se filmoví tvůrci chlubí, že neobsadili hollywodské (nebo jak se to píše) hvězdy!
20.02.2002 10:06:19 - Jimmy Ručka - [ODPOVĚDĚT]
Když vytvořili v tom filmu novou postavu(Arwen+Glorfindel), tak jí měly vymysled i nový jméno, př. Arwen Kundomiel
21.02.2002 10:13:35 - jirka - [ODPOVĚDĚT]
Nevim, proc se zrovna tahle postava dockala snad nejvice kritiky a urazek, myslim, ze zcela neopravnene. Nevim, jestli to bylo primo kvuli L. Tyler nebo kvuli tomu, ze mozna vubec neni jako "Arwen z Knizky". Ale do filmu nadherne zapada a dobre i hraje. Mohlo to dopadnout mnohem hur!
23.02.2002 19:22:17 - mumula - Re: liv ako arwen [ODPOVĚDĚT]
Eowyn je opravdu HROOZNÁ!!!!!!!!!
27.02.2002 15:42:27 - Radek - [ODPOVĚDĚT]
Liv je jedna z nejhezcich herecek. Do role Arwen je primo idealni, skoda ze se na platne vyskytovala jen malou chvili.
28.02.2002 15:37:30 - Loriel - Re: liv ako arwen [ODPOVĚDĚT]
To je zajímavý.Nelíbí se ti Galadriel ale máš podle ní přezdívku.Můj názor je ten že Cate Blanchett jako Galadriel nemá konkurenci!!!
05.03.2002 17:38:04 - Tonda - Kočka [ODPOVĚDĚT]
Nevim proč, ale já jsem z ní totálně hotovej!Vždyť hezčí holku najít nemohli. Teda vlastně ano - Sandru Bulock !!!
19.03.2002 1:48:08 - Flan - liv [ODPOVĚDĚT]
je cool
31.03.2002 20:25:33 - pingu - Arwen? [ODPOVĚDĚT]
I kdyz v knize Arwen tolik prostoru nema, ve takovem filmovem trhaku milostny motiv zkratka byt musi. Skoda jen,ze ji hraje prkenna Liv Tyler, ktera ma k neznosti o odusevnele elfi krase dost daleko - a k herectvi bohuzel take. Opravdu skoda.
10.04.2002 21:47:59 - Legolas - Arwen jako absolutně vedlejší postava je jako absolutně hlavní :(( [ODPOVĚDĚT]
Az na to, ze Arwen v knize Spolecenstvo Prstenu je jen zminena a v Navratu Krale vystupuje jen tim, ze si vezme Aragorna jako krale Elessara I., celkem ujde. Jen scena, kdy mluvi kwenijsky (nebo sindarsky - neni to poznat) je trochu trapna, jelikoz strasne mumla a neni ji rozumet. Ostatne tam mel byt misto ni Glorfindel a Frodo mel jet na koni sam.
11.04.2002 17:31:48 - elf - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Když jsem četl knihu poprvé, tak mi postava Arwen uplně v prvním dilu utekla. Nechapu totiž co mají někteří lidé(nebo spíš skřeti :) )proti rozšíření její postavy. Lyv se mě vté roli líbí.Taktéž nechapu co proti ní muže kdokoliv mít.Jediné co mě děsí je ale to, že se má oběvyt i ve Dvou věžích.
18.05.2002 9:03:36 - Jmeno neuvedeno - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Nevim, kdo je Souki, ale ten komentar z minuleho srpna je presny. Je uplne jasne, ze by to kazdy natocil uplne jinak - kdyby ovsem mel ty moznosti a schopnosti. Neco zdrbnout, to dokaze kazdy.
18.05.2002 10:22:14 - Max - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Nevadilo by mne,kdyby se ve filmu objevovala vice.
25.05.2002 18:45:57 - Glumík - Je krásná [ODPOVĚDĚT]
Tahle Arwen je nádherná.Nemyslím si,že by měla být starší,ona je taková akorát.
29.05.2002 9:16:00 - Jmeno neuvedeno - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
kdo rika ze Liv neni pekna tak to záleží na názoru ale ten magor co řek že neni ani zajímavá je asi uplně vymletej...je to moc zajímavá holka a já si myslím že je to nejlepší herečka kterou mohli do týhle role obsadit....zvlášť scéna kdy u řeky elfským jazykem vyvolává záplavu je jednou z nejlepších v celém filmu...........
29.10.2002 20:07:11 - Galadriel - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
ona je normální ženská jak má být!
12.12.2002 11:55:48 - Hadza - cool [ODPOVĚDĚT]
She is the best of the best. Remember that.
04.01.2003 17:23:01 - Soci - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
no...párkrát se tu objevilo, že film měl být evropský...jenže si nejsem tak úplně jistá, jestli by dosáhla takových kvalit...no uznejte. Já amíky třikrát nemusim (i když PJ je australan), ale ty efekty...nevim, jestli by to bylo TAK dobrý. Třeba kecám, co já o tom vim...ale... co se týká livky...NEMÁM JI RÁDA. podle mě je úplně vypatlaná (jako že jo). někde se mi moc líbí a někde je pěkně hnusná. Ve scéně s Aragornem, v roklince má parádní předkus. Vzpomeňte si: I choose a mortal life...to řiká fakt dost divně. nelíbí se mi jak mluví, když mluví anglicky, ale ta elfština zas tak strašná neni. jo, armagedon jí sednul, tam hrála dost dobře ( i když vypadala opuchle). Ale ráda ji nemam. a (podle mě) světový ohlas taky nebyl nic moc, co jsem slyšela....to je můj názor, tak mě hned neposílejte do hajzlu. děkuji.
09.01.2003 14:52:03 - Delorean - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Im Vanda, telin le tai... ...pozrite si piatu radu obrazkov od spodu stred, nenasla by sa lepsia... Sranda, vacsina bab by dala malicek pravej ruky za to, aby aspon hodinu mohla vyzerat ako ona, ale chlapi reaguju nevyspytatelne... :o)))
10.01.2003 15:06:27 - Macicka - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Neviem co na nej chlapi vidia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21.01.2003 2:49:33 - mustafa - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Arwen se ve filmu objevuje tak málo,že nevim proč se tak kvůli ní rozčilujete.Myslím,že se na tuhle malou roličku docela hodí.
29.01.2003 20:59:31 - holcicka - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Arwen je proste nejlepsi-teda az po Legolasovi:)
06.02.2003 20:06:35 - Jmeno neuvedeno - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Aahzmandius:Arwen hrají dvě herečky.Protože se Liv Tyler koní hrozně bojí,tak má na jízdu na koni náhradnici.Takže jí hrajou dvě herečky.
14.02.2003 22:54:06 - Brann - Arwen? [ODPOVĚDĚT]
No-hezká je, ale to je tak všechno. (V civilu by měla mlčet a usmívat se. Hlavně:NEMLUVIT) Ale vážně: Elfka by měla mít taky něco do sebe. To tahle rozhodně nemá.
16.02.2003 13:12:54 - michal prokop - film [ODPOVĚDĚT]
Arven je fakt číča
01.03.2003 17:40:04 - Jmeno neuvedeno - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Arwen proste nema chybu hovorte si co chcete!!!!
02.03.2003 19:28:02 - Katka - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
V tom filmu se mi moc líbí.Opravdu ji dobře zahrála.Arwen je prostě dokonalá a okouzlující elfka.
05.03.2003 23:26:28 - MiaSu - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Mně se Arwen líbí. Mám jí ráda jako herečku, ale i v civilu je mi sympatická. Viděla jsem několik filmů, kde hrála a nemyslím, že by byla špatná herečka. Bez pochyby je krásná!
06.03.2003 19:26:06 - Arwen Undomiel - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Arwen je skutečně nádherná.Ať se jde ta kurva Galadriel zahrabat,protože Arwen se nevyrovná.Mě v té roli skutečně sedí a ten,komu se nelíbí je blbej.
19.05.2003 0:01:45 - Éowyn - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Myslím si že Liv Tyler se tam opravdu nehodí a navíc jí pořád někam cpou, už zanedbávají Eowyn, která je mnohem důležitější!!! Arwen v knížce tolik není!!!! Prostě mi nesedí!!!!
19.05.2003 0:02:35 - Éowyn - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Myslím si že Liv Tyler se tam opravdu nehodí a navíc jí pořád někam cpou, už zanedbávají Eowyn, která je mnohem důležitější!!! Arwen v knížce tolik není!!!! Prostě mi nesedí!!!!
21.05.2003 21:00:08 - Elanor - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Nikdo není tak nadpozemsky krásný jako Arwen kterou popisuje Tollkien.Ale Liv Tyler je pěkná až na to že mi do toho filmu moc nesedí
08.07.2003 19:28:07 - Arwen Undómiel - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
jp:Já jsem přece jasně psala,že všem se líbit nemusí,protože každý má svůj vlastní vkus.Ale rozhodně se to nesmí přehánět.
09.07.2003 19:44:30 - Kalfi - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Jsem rad,ze prstenofilove konecne prestali poslouchat ty s odpustenim debilni vylevy ubohych pubertacek,ktere nedokazou snest to,ze na svete existuji take pohledne,chytre a zaroven bohate zeny.Jsem rad,ze je Arwen zvolena nejoblibenejsi postavou(i kdyz ja bych ji za nejsympatictejsi nepovazoval),protoze to snad onem pubertackam konecne(opet s odpustenim)zavre hubu
09.07.2003 20:15:40 - Anna - Re: Pro všechny,kteří nesnášejí Liv Tyler [ODPOVĚDĚT]
Naprosto souhlasím,Liv coby Arwen je dokonalá,skvěle se na ni hodí.Je dokonalá
16.07.2003 1:49:52 - Galadorien - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
this is stupid
01.08.2003 15:18:17 - Thalantyr - Absolutna kravina [ODPOVĚDĚT]
Nechapem ako dokázal ten komerčný debil režisér siahnuť na pôvodný dej knihy,a vymeniť elfa ktorý vlastne Froda zachránil za hentú s prepáčením chuderu,navliecť na ňu kúzlo ktorým "utopila" nazgulov,a ešte sa spokojne tváriť,ako dojebal dej knihy.Nieje dosť čo skurvil dej knihy kokotskými americkými pseudoakčnohumornými scénami,ako že ten dobrý milý hobit červík sa snažil Froda a jeho bandu zabiť,a napriek tomu ich v knihe privítal.Ten chuj autor filmu si evidentne myslel že sa poserem od smiechu,keď sa banda hobitov zjebe z útesu a zlomí si mrkvu.Film je naozaj dobrý,ale niektoré scény ma mierne serú.Tá Arwen je ale naozaj vrchol.Do filmu ju pravdepodobne natrtkali len pre jej známy xicht.Ak by som mal vynechávať scény z knihy,tak by som určite vynechal nepodstatnú kurvičku arwen a dal by som tam napríklad sťahovanie elfov alebo Toma Bombandila či ako sa ten dobrý tvor volal.
01.08.2003 15:28:48 - Melvin - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Mam stejny nazor jako Thalantyr. S Arwen to prehnali.
01.08.2003 15:34:45 - Thalantyr - Re: Pro všechny,kteří nesnášejí Liv Tyler [ODPOVĚDĚT]
Clovece,ja nenadavam na liv.Ona osobne mi je tak ukradnuta ako ktorakolvek zenstina na sirom svete ktoru nepoznam.Ja osobne hovorim o postave Arwen ktora bola vo filme zidealizovana na superakcnu polobohinu,s magickymi schopnostami,ktore tisickrat predcili to co spravil vo filme Gandalf.
01.08.2003 15:51:25 - Thalantyr - Re: Pro všechny,kteří nesnášejí Liv Tyler [ODPOVĚDĚT]
Aha a prave som docital do konca tvoj prispevok,a tvoju kokotsku vyhrazku(prepac za ten vyraz ale inac to nazvat nedokazem)by som priradil tak komunistom alebo Hitlerovi,lebo takito kokotici tiez radi presadzovali svoj nazor nasilim.A keby uz nuttne musis nieco vybavovat,tak vedz ze sa z teba ani z tvojho "priatela" nedoseriem.Na svete su ovela horsie veci,ako to ze dostanem na hubu(mozno zlomena ruka alebo noha),napriklad fasisticke metody presadzovania nazorov ktore si predviedla.
07.09.2003 20:09:14 - Arwen Undómiel - Re:Pro všechny,kteří nesnášejí Liv Tyler [ODPOVĚDĚT]
Anna:Děkuji! Thalantyr:Člověče,já nechci zbít tebe ani nikoho jiného.Můj kamarád teda jo(on Arwen i Liv žere od hlavy až k patě a kbyby jsem ho nepřesvěčila ať to nedělá,tak už by všichni,kdo Liv urážejí měli něco zlomenýho).Já vůbec nechtěla někoho zbít jenom prostě jim třeba říct,že to jsou debilové apod.
16.01.2004 8:57:31 - Bob - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Nejvetší kots...
19.01.2004 19:54:48 - Lúthien - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Chci vypadat jako Liv Tyler!!!!!!!
22.01.2004 12:24:27 - pek - pro fšechny [ODPOVĚDĚT]
Je fakt výhoda nevidět armagedon.... a neznat Liv odnikud.... a nejdřív si přečíst knihu (před osmi lety) ...pak to nemusíte tady řešit!!! a skuste někoho vybrat ...Člověka kterej má vypadat jako Elf...když už jsou Elfi v čudu.....je dobrá...dost dobrá...
23.01.2004 12:58:59 - Listr - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Je to kráska :))))))))))))))))))))
25.01.2004 18:24:20 - DIDI - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Ja bych rekla, ze Arwen se na tu roli hodi. Rikejte si co chcete, je to vas nazor. Rozhodne je lepsi nez ta nafoukana Eowyn!!!
13.05.2004 11:15:16 - Arwen - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Je úžasná, nechápu, co proti ní všichni máte!!!:-(
10.06.2004 14:10:22 - Undomiel - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Je krásná, nechápu, co proti ní všichni máte! Její otec sice má velkou hubu, ale ona není po něm!
05.09.2004 20:51:12 - Jmeno neuvedeno - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
elfi
31.10.2004 18:27:47 - Hnojný skřítek - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Je to obyčejná kráva.Eowyn je 100x lepší,Galadriel 50x.
19.12.2004 3:56:02 - Wulfgar - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Mě neskutečně sere.....
25.04.2005 13:54:57 - ttt - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
No Arwen je super.Eowyn je blbá a Galadriel este horší.Jestli je nekdo tak pitomej že neví že Miranda Otto je pornohvězda a prostanda tak je fakt podčarou.Liv Tylerový ta role sedla skvěle a myslim si že Armageddon je docela dobrej trhák a má skvělý herce.Arwen je bomba
19.08.2005 21:17:55 - hanca - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Je to film kterej se mi moc libyl ale uz mi leze na nervy jak se ve vsech casopisech porad o nem pise
21.09.2005 15:41:29 - Ketylia - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Mohla by bejt víc hezčí a nemuseli by ji jako úplně vedlejší roli cpát jako hlaví.
23.11.2005 14:36:03 - Padmé - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
Livča zahrála Arwen přesvědčivě, a komu se nelíbí, ať se ni nedívá!!!!! Všechny byste byly rády, kdybyste aspoň napůl vypadaly jako ona!!!
19.01.2006 20:26:30 - xjyrzf - Re: Pro ty co mají RÁDI Arwen a Liv Tyler [ODPOVĚDĚT]
Me se taky libi, dokonce si myslim, ze to hraje moc dobre. Pro kritiky:Bohuzel jsme jen lidi a nemame k dispozici zadne nadpozemske stvoreni, ktere by Arwen mohlo hrat.
13.02.2006 23:34:36 - Mein - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
To je nejlepší Arwen jaká může být!A třeba se zblázněte!
19.06.2006 12:02:30 - http://www.insurance-top.com - http://www.insurance-top.com [ODPOVĚDĚT]
http://www.insurance-top.com/auto/ auto insurance. Insurance car: compare car insurance, auto insurance, insurance car. [url]http://www.insurance-top.com/car/[/url] [link=http://www.insurance-top.com]insurance quote[/link] from site .
19.06.2006 12:02:32 - http://www.insurance-top.com - http://www.insurance-top.com [ODPOVĚDĚT]
http://www.insurance-top.com/company/ auto site insurance. compare car insurance, auto insurance, insurance car. from website .
19.06.2006 12:02:47 - nd more, Ringtones for free. From website . - nd more, Ringtones for free. From website . [ODPOVĚDĚT]
ringtones free
08.07.2006 1:29:21 - party poker - party poker [ODPOVĚDĚT]
Here soft stack muck minus party poker bonus sports case card championship http://www.ambersells.com!
13.07.2006 17:38:06 - huhgdscjhvůuigjh - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
gfjhmkjlkbvjvmkjgkl
21.11.2006 12:59:29 - Bája - Liv je v pohodě [ODPOVĚDĚT]
Nevím, co proti ní pořád všichni máte. Bych řekla, že hlavně spousta holek závidí, tak se ozývá. Ona je opravdu moc krásná a do té role celkem sedí, určitě se najdou herci obsazení ve filmu hůř.
22.11.2006 21:05:56 - Roni - Re: Liv je v pohodě [ODPOVĚDĚT]
Souhlasím!!!!!!!
21.12.2006 2:27:52 - 翻译公司 - http://www.bjyhtf.com [ODPOVĚDĚT]
翻译公司翻译&#
20844;司翻译公司
10.05.2007 14:36:51 - Hell - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
ma ksicht ako uhorka a nepaci sa mi ako koli nej zmenili film.. oproti knihe.. ale inak sa da :D
28.05.2007 15:26:59 - ahoj - Nadpis neuveden [ODPOVĚDĚT]
náhodou je v tom filmu dobrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
06.08.2007 4:49:56 - lkl - nmbnm [ODPOVĚDĚT]

卵巢囊肿多囊&#
21365;巢阴道炎阴$
947;炎不孕不育ड
6;宫肌瘤宫外孕
翻译公司节能&#
28783;箱节能灯箱
454;木地板超薄ା
3;箱餐饮软件无
线点菜连锁餐&#
39278;管理软件Medical
suppliesCpap输卵管不๩
0;卵巢囊肿无痛
人流痛经月经&#
19981;调多囊卵巢
152;固输卵管不๩
0;阴道炎无痛人
流痛经月经不&#
35843;月经不调
16.09.2007 10:48:56 - fortunata - ne [ODPOVĚDĚT]
je fak krasna je jak andilek moc krasna
02.09.2008 16:26:08 - arwenbest - co prosim [ODPOVĚDĚT]
je strašně pěkná a jestli se to někomu nelíbí tak at se na ty fotky nedívám taky mu je můžu vomlátit vo hlavu je nejjjjj s celýho filmu jaště aragorn pipin sam legolal a gimli =)
Přidejte i vy komentář k této postavě!
Jméno: 


E-mail: 


Předmět: 
Komentář: 
Zde prosím zadejte kód z obrázku:   Zadejte číslo
 

 



Toto jsou nejnavštěvovanější stránky o filmu Pán Prstenů na českém Internetu.
Statistiky přístupů jsou k dispozii zde. Informujte se o možnosti reklamy!

Copyright © 2003, Pavel Nero Kramný, Design by Sputnik.
>> generování stránky trvalo 0 sekund <<